Jabir ibn Hayyan Chemical Society

انجمن شیمی جابربن حیان

Jabir ibn Hayyan Chemical Society

انجمن شیمی جابربن حیان

Jabir ibn Hayyan Chemical Society

.Jabir ibn Hayyan Chemical Society is a forum for raising awareness of chemistry students and all those interested in chemistry

طبقه بندی موضوعی

همایش ملی علوم و فناوری های نوین در آبزیان

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ
همایش ملی علوم و فناوری های نوین در آبزیان روز پنجشنبه 7 آذر ماه در دانشگاه ملایر برگزار می گردد.

همایش ملی علوم و فناوری های نوین در آبزیان روز پنجشنبه 7 آذر ماه 1392 با حضور محققان و صاحب نظران برجستۀ کشور در دانشگاه ملایر برگزار می گردد.

دبیر علمی همایش ملی علوم و فناوری های نوین در آبزیان، تنوع زیستی، مهندسی آبزیان، تکثیر و پرورش، تغذیه و غذای زنده، ژنتیک و اصلاح نژاد، فیزیولوژی و بافت شناسی، اکوفیزیولوژی و بوم شناسی، فناوری زیستی و نانوفناوری، بهداشت و بیماری های آبزیان، صید، مدیریت و ارزیابی ذخایر، ترکیبات زیست فعال در آبزیان، میکروبیولوژی و کنترل کیفی فراورده های شیلاتی، عمل آوری، بازاریابی و بسته بندی فراورده های شیلاتی را محورهای این همایش برشمرد.

دکتر عباس زمانی هدف از برگزاری این همایش را ارائۀ آخرین یافته ها در زمینۀ علوم شیلات و آبزیان دانست و گفت: امیدواریم با برگزاری این همایش شرایط مناسبی برای درک پیشرفت های علمی کشور در چشم انداز ایران 1400 فراهم آید به طوری که از طریق یافته ها و ایده هایی که در این همایش مطرح می شود به چالش های پیش روی محققان پاسخ داده شود و راه کارهای مدیریت، تولید و برنامه ریزی صحیح در اختیار مدیران و صنعتگران این بخش قرار گیرد.

وی اذعان کرد: از تاریخ 20 مردادماه لغایت 25 مهرماه سایت همایش دانشگاه ملایر آمادۀ دریافت مقالات بود. در این مدت حدود 109 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردید که 69 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که از این تعداد 24 مقاله به صورت شفاهی و 45 مقاله به صورت پوستر می باشد

  • ۹۲/۰۹/۰۶
  • حسین مصطفی زاده