Jabir ibn Hayyan Chemical Society

انجمن شیمی جابربن حیان

Jabir ibn Hayyan Chemical Society

انجمن شیمی جابربن حیان

Jabir ibn Hayyan Chemical Society

.Jabir ibn Hayyan Chemical Society is a forum for raising awareness of chemistry students and all those interested in chemistry

طبقه بندی موضوعی

شاتر: ایران زیبای من

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ب.ظ
شاتر: ایران زیبای من
شاتر: ایران زیبای من

ایران، سرزمین پهناور و چهارفصل ما، از چشم‌اندازهای زیبا و دلفریبی برخوردار است. طبیعت ایران در مواردی در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود. در این قسمت از «شاتر» تصاویری از طبیعت ایران به شما تقدیم می‌شود. این تصاویر بخشی از آثار عباس عربزاده هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

عباس عربزاده متولد ۱۳۴۹ در همدان و فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنر تهران است. وی تاکنون تعداد زیادی فیلم مستند و داستانی برای شبکه‌های مختلف تلویزیونی، انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته و جوایز متعددی از جشنواره‌های فیلم داخلی و خارجی دریافت کرده است.

عباس عربزادهعربزاده در زمینه عکاسی همواره فعالیت وی‍‍ژه‌ای داشته است. او عضو انجمن عکاسان دوست‌دار میراث فرهنگی و گردشگری و عضو افتخاری مؤسسه هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. شرکت در چند نمایشگاه گروهی عکس دانشجویی، کسب رتبه اول عکس‌های دانشجویی در سال‌های ۱۳۶۹-۱۳۷۰، راهیابی مجموعه عکس‌های طبیعت شب در دهمین دوسالانه عکس ایران، کسب رتبه اول بهترین عکس در بخش بندر و کشتی و نیز تقدیر شده در بخش محیط زیست و دریا، همچنین کسب رتبه سوم در بخش بندر و کشتی در سومین و چهارمین جشنواره عکس‌های دریایی سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶ از جمله موفقیت‌های او در این زمینه است. عربزاده هم‌اکنون به تدریس در شاخه‌های مختلف عکاسی و سینما در مراکز علمی مختلف از جمله کلاس‌های آزاد هنری و دانشگاه‌های علمی و کاربردی مشغول است.

در ادامه عکس‌های پانورامای عباس عربزاده، از طبیعت چشم‌نواز ایران به شما تقدیم می‌شوند. به این مجموعه نگاه کنید و به ما بگویید هرکدام از این عکس‌ها، چه منطقه‌ای از ایران را به تصویر کشیده‌اند؟

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

شاتر: ایران زیبای من

امیدواریم از این مجموعه لذت برده باشید. نظرات خود را درباره این مقاله و بخش «شاتر» با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  • ۹۲/۰۹/۲۶
  • حسین مصطفی زاده

my iran