Jabir ibn Hayyan Chemical Society

انجمن شیمی جابربن حیان

Jabir ibn Hayyan Chemical Society

انجمن شیمی جابربن حیان

Jabir ibn Hayyan Chemical Society

.Jabir ibn Hayyan Chemical Society is a forum for raising awareness of chemistry students and all those interested in chemistry

طبقه بندی موضوعی
دنیای شگفت‌انگیز زیر آب در میان صخره‌های مرجانی

صخره‌های مرجانی اقیانوس‌ها همواره یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌ها برای توریست‌ها بوده است. تپه‌های مرجانی کوئینزلند استرالیا یکی از بهترین نمونه‌ها است که بزرگ‌ترین آنها نیز محوب می‌گردد. در ادامه همراه ما باشید.

این منطقه دیدنی که 2.600 کیلومتر وسعت داشته و در دریای کورال قرار گرفته است، بزرگ‌ترین مجموعه صخره‌ها و تپه‌های مرجانی در جهان به شمار می‌رود. با 2.900 صخره مرجانی مجزا و 900 جزیره، مکانی ایده‌آل برای دوست داران غواصی به حساب می‌آید.

حیات دریایی این ناحیه بسیار غنی است. مرجان، ستاره دریایی، لاک پشت، سفره ماهی، کوسه و دیگر انواع موجودات آبی به وفور در این ناحیه مشاهده می‌گردند. آب بسیار زلال و گرم این منطقه جستجوی گونه‌های رنگارنگ ماهیان را به کاری لذت بخش تبدیل نموده است. از دیگر امتیازات ویژه این ناحیه می‌توان به خطوط ساحلی وسیع و مناسب غواصی اشاره نمود. وضعیت این ناحیه به گونه‌ای است که حتی افراد مبتدی هم می‌توانند به راحتی غواصی کردن را بیازمایند.

حیات آبی غنی و دیگر ویژگی‌های توریستی منطقه، آن را به بهشتی ایده‌آل برای دوستداران موجودات دریایی و ماجراجویان مبدل کرده است.






  • ۹۲/۱۱/۱۵
  • حسین مصطفی زاده

underwater universe of the great barrier reef